sommarmåndag

Fy vad jag sovit lite idag! Men nu är jag igång och jobbar iaf. Jag tror att hemtjänsten är det enda knegarjobbet som har flexibla tider. Nu har jag lunch och sitter och njuter av råris med keso och halloumiost. Min favoriträtt under "nyttiga" perioder. Fördelen med den rätten är att den innehåller alla beståndsdelar; bra kolhydrater, protein från keson och osten, samt fett från matoljan som man steker i. Man håller sig mätt länge helt enkelt!

Sen man slutade ha sommarlov känns det som att sommaren passerar omärkvärt. För visst är det sommar nu? Jag tycker det. Igår jobbade jag med en kortärmad kofta och frös inte. Observera då att jag jobbar på kvällen. Är det inte härligt?

Efter jobbet blire träning med Johanna. Sen blir det chill.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0