Tråkmåns

Här sitter jag - hemma på rast (måltidsuppehåll) och frågar Johanna trevligt, vill du gå ut och ta en öl?
Nej, jag är för trött. Tråkigt, tycker jag.

Idag har jag varit mycket duktig. Promenerade till gymmet, sprang 5 km på 30 min (grymt för att vara mig) och gick till jobbet därifrån, Im good man! Men fan vad benen värker nu, och fan vad jag känner mig trött i hela kroppen. Men men, blir träning med HP imorrn igen 11.00. Sen blir det jobb 13-22.45, alltså 10.75 timmar. Mycket jobb mycket pengar. På fredag blir det en liten hemtjänst-afterwork. Action!

Annars vare väl inget.

harebrahej

Varför ens bry sig?
Postat av: tomasc

Måltidsuppehåll, är det vad den offentliga sektorn kallar Lunch numer?

2009-05-17 @ 11:30:49
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: TC

Snart dags för en uppdatering. Man kan ju få för sig att du slutat med bloggandet...


Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0