Godmorrn!

Vaknade nyligen efter att ha drömt en mardröm/sanndröm. Jag var väldigt arg iaf. Får väl se hur det går med det.
Ska iväg och äta lunch med pappa klockan tolv, sen blire jobb 16.15-22.15. Kommer nog att gå bra. Får hoppas att jag inte känner av öronen, men det känns redan bättre!
Längtar tills jag kan börja träna igen. Känner mig rastlös i hela kroppen, och promenera i det här vädret är tyvärr inte riktigt min grej, trots bra kläder - det är fan dåligt väder.

Resten av veckan blir det jobb fram till lördag. Än så länge ledig söndag och måndag, men vi får väl se. Just nu är jag aktiv på tre olika arbetsplatser så det skulle inte förvåna mig om det blir nått då också. Känner mig duktig! Att klara av alla de här "normala" sakerna känns bra. Känns som att jag blir bättre.

Ska in och väcka min Tobb nu så han inte försover sig till plugget. Sen blir det en motvillig promenad mot Medis för att möta upp kära pappa. Visste ni förresten att lilla Märta har blivit jättestor?

Fina lilltjejen! <3


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0