äckeldag

Fyfan, jag är så fruktansvärt förkyld så att till och med mina öron är tilltäppta. Väntar på att Tobb ska komma hem. Har inte käkat nått ordentligt idag, förutom 2 smörgåsar, 1 bit choklad och lite nyponsoppa. Borde äta nått riktigt.
Tror inte att jag kommer att kunna jobba imorrn heller, damn it. Jag behöver ju pengarna, ångest. Grovångest, typ. Kanske ska jobba på söndag då istället? Usch. Tanken skrämmer mig.

Laddade ner gossipgirl idag. Äntligen får man se den oerhört (dåligtskrivna) boken i serieform yey. Men, underhållning vet ni, underhållning. Jag orkar inte vara sjuk, det är tråkigt. Tobb får köpa med sig tidningar till mig hem, och lite sånt. Måste ju göra något om dagarna? Nu har jag gått hem för en snabbvisit, ska hämta några saker då jag upptäckte att packningen inte var fulländad. Min datasladd fattades tillexempel, och det går ju inte.

Har på mig min nya mysiga långa munkjacka jag köpte igår. Blev väldigt nöjd med den, passar till allt. Bara typ, 250 kr på ginatricot (tror jag). Jeansen får jag väl använda imorrn, om jag är frisk nog typ. Men det tror jag inte.
Ska iallafall försöka jobba på Makalös på torsdagseftermiddagen, måste ju ha pengar!

Vart är alla vänner när man behöver dom, eller förlåt, snarare. Varför är jag sjuk när jag vill umgås med mina vänner. SUCK. BIG SUCK. SUCKS.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0