Andra avenynchatt, Spicegirls och en hel del bullshit.

Jag är så patetisk. Så roligt patetisk att jag har sökt upp alla mina "idoler" från andra avenyn på Facebook. Haha. Hittade nästan alla, tror jag. Kul att se lite privata bilder på dom och inse att dom faktiskt inte är sina karaktärer i serien. Längtar till på söndag, då kommer nya avsnitt, wie.

Jag har sjuklig huvudverk. Borde gå ut och få lite luft. Ska höra med mor min om hon orkar gå ut en stund. Pojkvän "jobbar" sent. Jag ska ha minst 10 % för det. Mohaha. Jag är en bortskämd flickvän till en rik pojkvän, rätt ska vara rätt. Krimmy och Johanna är på The hives i annexet. Coolt, rätt nära mig. Hoppas för deras skull att konserten är bra, så mycket pengar som dom la ner på den.

Btw så kan Spicegirls comeback inte bli annat än dålig. Deras musik är inte nytänkande, deras kläder är inte nytänkande och deras utseenden kan snart liknas vid gamla tanter. De var coola på 90-talet. De var unga och hade platådojjor, vad jag vet så kunde ingen sjunga? men det var inne då, inte nu. Förövrigt känns hela grejjen bara plastig, hur skulle det annars kunna bli med madame Beckham i sitt esse. De är passé, de är fula och de är inte särskilt intressanta längre. Ge mig riktig musik, och gärna lite dramatik. Det är inte intressant att höra om deras "babylycka". Men, jag skulle inte banga på konserten. Det kanske blir ett minne värt pengar i framtiden.


Woho, smalast vinner? Jag trodde ni var vuxnare än så? pinsamt.


Är det någon förutom jag som tycker att Blondinbella börjar likna von Sydow i sin framtoning? Lite mer humor tack. 

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0