Arbetsintervju imorgon.

Imorgon ska jag på arbetsintervju. Inte så att jag tänker sluta i hemtjänsten, men vill prova på lite nytt. Det här jobbet skulle innebära mer erfarenhet inom försäljning, som jag tycker är kul. Skriver mer om det imorrn.

Har inte gjort något vettigt idag. Bara legat hemma och vilat med pojken. Ikväll blir det andra avenyn, ni förstår inte hur mkt jag längtar! Så otroligt mycket. Längtar även utomlands men det blir nog rätt snart. Jag, mamma, Tobbe och Tilde ska nämligen till Goa i början av februari, helt underbart. Värme och ny kultur. Precis vad jag behöver. Sverige är tråkigt. Sen ska jag och Johanna (och förhoppningsvis Krimmy) åka till Zakynthos i mitten av maj för att checka läget och facea min eventuella 1 månad (eller längre) flytt dit. Om det blir så måste, måste Tobbe komma. Annars blir det inte av. Absolut inte en hel sommar utan, absolut inte.

En rolig grej var att jag igår mötta Åsa (capoeiraläraren) igår på Söderkällaren och idag fick jag reda på att mamma och pappa tydligen gått på samma skrivarkurs som henne för länge sen. Scary, världen är liten, väldigt liten miniatyrliten typ.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0