Bege sig.

Nu ska jag snart bege mig från Johanna (c/o Christiansson). Haha. Ska möta upp J och ge henne hennes nycklar och sen möta Nicole för att sola. Har en förbannad rethosta men känner att jag behöver komma ut litegrann. Men inte länge, då kommer jag få feber och det vill jag inte ha. Lågaktivitet.

Borde kanske ta en dusch, eller inte. Hade missat fikan med A igår. Men det var absolut inte medvetet, förstod inte att vi hade bestämt någonting och kollade inte mejlen. Så är det så är det.
I helgen får vi lön, allihopa. Då blir det rejäl utgång med massa skoj förhoppningsvis. Ska betala räkningarna imorrn natt så att jag vet vad jag har att göra med. Får ut ungefär 11, det  tycker jag är helt ok med tanke på hur lite jag jobbade förra månaden, med London och allt. Mycket går ju bort i räkningar också men långt ifrån allt. Ska köpa de sista julisarna också. Men de har jag koll på.

image84

Mösspåtagning, vi är så roade. Alltid HP


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0