Dan före dan före "julafton"

Vaknade nu. Mamma väckte mig, skulle ta hand om lillasyster när hon går och klipper sig på Maria Nila, den bästa salongen enligt mig. Blev också sugen på att gå och klippa mig där, de är så grymma!

Gårkvällen var rolig. Vi gick till Söderkällaren; Jag, Krimmy, Nicole, Liisa, Sofie och Michaela. Det var riktigt nice. Alla var fulla. Men drog mig hem tidigt. Var så trött, sov inte så mycket, natten till igår.
Min lilla Tobb ligger och snusar på kudden inne i mitt rum, han ska tyvärr iväg och jobba. Sen kommer vi inte ses på en vecka. Dålig planering av oss att inte ses mer. Många skulle säkert hävda att vi ses jättemycket, det gör vi. Men bara när vi sover typ. Vill mer. Jag fick biobiljetter från jobbet igår, dom ska jag och Tobbe gå på bio för. Även om vi laddar i princip all film.

 


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0