Gah arg.

Är så enormt trött på alla uppkäftiga typer som tror sig veta saker som inte är sanna bara för att höja sitt eget ego. Lägg ner skiten bara. Jag kommer åtminstone aldrig hävda att du har rätt, aldrig. För det är bara jag som vet sanningen innerst inne, jävla nolla.

Nog med energi på det.
Måste boosta mig med lite positivt nu inför morgondagen. Vad ska man ha på sig och hmm. borde väl egentligen läsa på lite fakta om företaget. Kanske hinner imorrn innan läkaren.
Upp tidigt imorrn igen. Suck. Känns så otroligt tungt att gå upp innan det blir ljust. Känns som att gå upp mitt i natten. Tur att jag har timat allt så jag kan gå upp typ 10 min innan jag ska gå. Lägger fram kläder kvällen innan, går upp, borstar tänderna, klär på mig, tar grejjerna och går ner till buss 163 mot Kärrtorp - jag vet, jag är lat. det tar typ 12 min att gå till Kärrtorp, men går jag så hinner jag aldrig. Shit. Måste köpa sl-kort imorgon. 370 spänn åt helvete känns det som. Speciellt med tanke på hur dåligt SL fungerar. Pengarna borde istället gå till den snälla och ordningsamma busschaffören som tar mig direkt till tuben, inte till han som drar in vagnar på grund av snöslask (=tjänar miljoner på det).




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0