godmorgon, 14.35

Sov för länge, idag igen. Men, som Johanna säger; jag måste tydligen sova. Det är det som är min sjukdom, mohaha.
Ringde iaf doktorn imorse, ska dit på måndag. Bra gjort, jag är driftig jag.
Har varit med mamma i Farsta en stund, som rehabilitering inför morgondagens hårda arbete. Men det var bra, hittade julklappar till både mamma, mormor och Andreas. Köpte även julklapp till pappa igår på nätet. Funtar på att köpa resten på nätet, förutom till Tilde och Tobbe som jag redan vet ska få. Hittade sakerna idag men måste vänta på the big fat salary. Eller nått. Köpte även lite rengöringsprodukter till mig från Tobbe idag. Jag ringde först, så skamlös är jag inte. Men han fick faktiskt stanna kvar och spela lite längre för den sakens skull. Deal liksom. Snart ska jag över till Tobbe igen, han har äntligen kommit hem från spelandet.  Men först vill jag duscha, går inte nu, lillasyster badar i en evighet.

Det är läskigt vilken övertalningsförmåga eller typ manipulationsförmåga jag har. Nu ska tydligen vissa hoppa av skolan och typ jobba som volontärarbetare istället. Scary.

Imorrn blir det som sagt jobb men på fredag blir det Söderkällaren, tror jag får med mig Johan också. Och de givna självklart. Det blir skoj. Ivar lovade att titta förbi också. Long time no seen.

Hata julen mer än livet.
Pusshej.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0