Inspirerande utbildning. - Ännu en sömnlös natt - Planering resten av veckan.

Nu är det klart. Har fått jobb på megaphone och ska börja jobba då och då som säljare inne på Onoff och Siba, vet inte riktigt vart än. Men förmodligen Globen. Mötet/utbildningen var väldigt inspirerande. Tror att jag kommer lyckas bra. Är övertrött och speedad nu, och mardrömmen igen. Pojkvän ska sova nu. Buhu. Ännu en sömnlös natt.

Imorrn blir det jobb som vanligt. Är rädd att jag sliter ut mig lite grann, bokar in mig på för mycket etc. Funderar på att gå ner i tid till 4 dagar i veckan på hemtjänsten. Ska höra imorrn om möjligheterna. Trivs bra men kan vara skönt med lite avlastning typ.

Planer för imorrn:
1 - Jobb, 7.45 (svintidigt) till kvart i fem.
2 - Träffa Ahmed och juleshoppa, förhoppningsvis lite julklappar.
3 - Träna, gym + kondition
4 - Bio med mor min, LEO, ska vi se.

Planer för torsdag:
1 - Tandläkaren 8.10
2 - Jobb till kvart i fem.
3 - Träffa pappa och käka middag.
4 - Sista gången på Grekiskan, borde plugga mer.

Planer för fredag:
1 - Jobb, 7.45-16.00
2 - Makalös julfest, samling 16.30
3 - ca 03.00 tillbaks vid centralen. Kanske har jag en snäll pojkvän som hämtar mig, vem vet?

Lördag:
1 - Ledig, och det tänker jag vara, sovmorgon.

gonatt, pusshej.
Söndag:
1 - Julklapp: Shoppingdag med Hélene.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0