Långledigt.

Nu har jag och Johanna långledigt (jag räknar inte med Makalöspasset imorrn). Var ute en stund igår med Nicole och Mirre. Det var skojigt men var sjukt trött så begav mig hem redan vid 2tiden. Idag vet jag inte vad som händer. Jag och Johanna skulle ha dragit på loppis men vaknade försent som vanligt. Typiskt mig. Men jag är å andra sidan värd att få sova lite så trött som jag har varit på senare. SUCK.

Fick en chock igår när jag kollade mitt saldo, liksom räkningar/julklappar för 7800 spänn? Är inte det lite overkill. Men det brukar kanske vara så vid jul. Förhoppningsvis blir nästa månad bättre. Jag får ju skylla mig själv också, en del av de där pengarna är faktiskt skulder jag håller på och betalar av på. Skänkte också 100 kr till stockholms katthem igår, via mobilen. Jag älskar katter mer än människor och de ska inte behöva lida på grund av människans snedfel. Nej jag är inte naturaktivist, det är typ bara katter jag känner för.

Vad ska man hitta på idag då?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0