mess gone good

Nu är allt äntligen fixat - puh.
Var precis inne och handlade åt en, och passade på att kolla e-posten, som jag numera använder aktivt.

Ska bli kul att gå på Makalösfesten på fredag. Säljledarna verkar tycka att det är kul att jag ska komma åtminstone, och det är väl typ de enda jag känner som ska dit? eller nått.
Ska iväg och simma efter jobbet idag, tränade igår. Men måste hålla igång nu inför polishögskolan, nu orkar jag ju som sagt var mer också eftersom jag äter kolhydrater igen. Ibland fel sorts - som typ idag. Köpte godis, men det beror på att jag somnade i soffan på jobbet - Inte bra. Men. Imorrn blir det inget sånt. Ska kompensera det med den onaturligt roliga aktiviteten simning (snark). Inte riktigt min grej, men mamma säger att poliser måste kunna simma bra. Och jag simmar typ som en hund (tror jag är närmsta jämförelsen).

Åt Kyckling provencale till lunch, smaskens. Nu är det städning som väntar.
Hörs senare!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0