Sjuk idag,

Är helt slut, har sovit femton timmar typ. Hostan retar ordentligt i halsen och det skymmer ute, usch. Det är regnvinter i Stockholm, hade vi väntat oss något annat?

Kollar lite bloggar på nätet. Faschineras fortfarande av hur stort bloggen har slagit och att den har nått sådan storhet så att den idag räknas som ett lika stort media som en tidning, fast med mindre trovärdighet. I natonella provet i våras fick vi välja att skriva om bloggens funktion, den har förändrats ypperligt. Kanske ska publicera min text om blogging i Irak och jämföra med nuet. Nej, orkar inte. Är trött och har ont i kroppen. Min chef svarar inte, hon pratar i telefon. Tänkte bara meddela att jag förmodligen inte kan komma imorrn eller, känner mig körd.
Satte in nya extensions igår, tänkte låta bakhuvudet vila. Vad tycks, inte längre hockeyfrilla? (har förlängt håret på sidan så att det inte ser ut som en paige som först är kort och sen lång.

image64

Är det någon som kan hjälpa mig att få igång mobilbloggningen. Min dumma mobil har redan registrerat mitt nummer till någon nyskapad blogg, helt fel. Är det någon som vet hur man gör?

Varför ens bry sig?
Postat av: Sofia

Krya på dig!

2007-12-03 @ 15:16:50
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Mischa

Tack så mycket :)

2007-12-03 @ 15:20:33

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0