Söderkällaren

Hej, eller nått.
Kom precis hem från Söderkällaren. Var en skit trevlig kväll med brudarna. Kul att Nicole joinade.
Blev givetvis fruktansvärt irriterad på en brud som dansade där, men det hör till. Vi satte oss med några killar som av någon anledning snodde Nicoles jacka (och halsduk) och sedan lämnade in dom. Typiskt skåningar.
Sen drog vi till donken som vanligt, två cheeseburgare utan bröd blev det. Sen drog jag hem eftersom jag omöjligt kommer in på GÖTA KÄLLARE. Träffade en otroligt trevlig kille, Jerry på tunnelbanan. Han hade rosa läppstift, jacka och hår. Skulle till skarpnäck. Fick hans nummer, skulle höras någon gång på jullovet, "han var sjutton".

Nu borde jag sova, men känner mig sviken eftersom han inte svarar på mobilen, eller för den delen bryr sig om att kontakta mig. DÅLIGT. Det är inte direkt att han sover. Jimmy sa att han spelar poker, ovanligt. Men, man kan åtminstone höra av sig eller? helt jävla sjukt.
Nu ska jag sova, tror jag.
Efter msn chatt på fyllan,
PUSSHEJ


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0