"Sömn är överskattat"

När man själv är hyper, som nu typ. Och min pojk vill bara sova. När bytte vi roller.
Jag vill inte leka rollspel. Det ska vara som det brukar. Han ska "natta" mig och sen sitta uppe hela natten. Det är jag som ska sova. INTE HAN.


Kollar på Scrubs. Gör mig alltid på gott humör. Speciellt Dr Cox av okänd anledning. En annan karaktär som gör mig glad och pigg är Salem i Sabrina Tonårshäxan. Också en härlig person/katt/ficktiv och dåligt animerad katt.
Gillar av någon anledning de överlägsna och elaka, hjälp. Det har aldrig skrämt mig, det är underbart med morbid humor, är det inte?
Ska ladda ipoden med ny musik, det var ages since liksom. Ska ladda in Blackout med Britney, kanske Robyn om hon inte är lite väl mesig för min smak. Tror det. Och James Blunt är verkligen det.
Andreas är imponerad av sin nya walkman telefon. Han är efter, det är lite sött. För en vecka sen kom han in med mina stavar och sa typ "jag lånade dina stavar, vilken enorm upplevelse", ja? Det har jag vetat länge. det är inte direkt så att det inte varit stavgångsnojja i typ 5 år innan det blev substitut för käppar (som gamla människor använder).


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0