Söndag: Shopping med Hélene.

Imorrn ska jag och Hélene ut på stan och shoppa julklappar till mig typ. Vill inte hamna i den här "vi går in på hm" och komma ut med saker som egentligen inte är jag, bara för att det är billigt  där. Tänker nog istället satsa på lite färre saker som kanske är lite mer rätt. Tror vi ska gå till Skrapan, grymt bra affärer där, och även Götgatsbacken. Där finns ju blandannat American Apparel, Monki och Weekday (de två senare är inte mina favoriter men en del grejjer är snygga). I Skrapan vill jag gå in på ETC, LEVIS, mm. Ringen kanske det blir också, dom har ju styrt upp sig lite på senare.

Har åtminstone kommit på vad det är jag behöver;
nya jeans
knästrumpor
lång kofta
nyårsklänning,


framförallt.
Nu ska jag skicka in hemsidorna lite så att jag får nått grepp över vad jag vill ha/passar i.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0