Today is a day of hell

Dagen har varit jobbig, mycket jobbig.
Var på posten och hämtade ut tobbes nya ben sherman som jag köpt samt boken till pappa. Skjortan var skitsnygg! Mötte Johanna och fikade hemma hos mig. Mamma och Tilde dök upp strax därefter. Det mamma sen fick se på facebook håller jag tyst om, här i bloggen, men sanningen är att facebook är ett helvetescentrum som får medelålders människor att stirra sig blind på den virtuella världen. Sanningar kommer alltid fram. SVEK.
Så. Johanna och jag tog hand lite om lilla tuld och sen begav sig mamma och Tilde till mormor.
Nu är Tobb här, vi har hyrt film och ska snart sätta oss och kolla. Låt säga så här, okej; en separation, men två, på mindre än ett år? Två separationer på 10-års förhållanden. Rekord. FUCK.

Imorrn blir det jobb på Makalös. Förhoppningsvis känner jag mig inte lika hatad som sist. Eftersom jag inte riktigt minns vad jag och en kille tjaffsade om, men jag märkte direkt att jag blev motarbetad från sekund ett. I'm worth it.

Tack Johanna för idag! Du har varit ett enormt stöd och du är  verkligen verkligen min bästa vän. Det lär dröja innan du ryker! Älskar dig!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0