Fuck, bloggen separ OCKSÅ.

Som ni vet har inte mitt Internet fungerat på tillräckligt länge. Till och med jag börjar störa mig på bagateller som att inte kunna gå in Facebook och bloggen givetvis. Men framförallt, jag kan inte betala mina räkningar. FUCK. Det beror inte bara på internet utan också på att jag inte har några nya engångskoder. Fan också. Inte bra för en ekonomioptimist som jag, men vad kan man göra?

Den här veckan har jag mest jobbat men hunnit med lite annat. Bland annat mormors 75års fest i lördags. Tro mig eller ej, men det var drag. Bland de genuina gästerna fanns bland annat; Johanna (numer förklarad familjemedlem), Tobbe (blev för typ 2,8 år sedan), mamma (konstigt), Tilde, Andreas, Pappa, Helén, Farmor, Farfar mfl. Under festens gång hann vi planera många resor.
1 - Jag och Tilde (eventuellt med Johanna och Krimmy) ska till Paris och gå på Disneyland.
2 - HP ska på kryssning med pappa och Helén.
3 - HP ska till Zakynthos med Otto och Barbro.
4 - Ahmed kanske ska med till Zakynthos.

Tihi.
Men jag höll mig till GI hela kvällen (kan bero på att vin är tillåtet men ändå). Har fortsatt med dieten men tycker det är lite trögt, jag är inte så hurtig att jag orkar gå upp och göra en avancerad omelett det första jag gör. Har bett Ola på giviktkoll (där jag numer är medlem) om lite hjälp för kompletterande käk. Har även chattat med någon coach.

Denna vecka har jag även köpt en ny jacka från MQ. Varm och skön, samt köpt ett par nya byxor och en tshirt, bra eller ej, vet inte. Men det var snyggt och jag ville shoppa.

Pusshej

En bild på min kära far på mormors fest:
image12

När är Makalös afterworken?


Varför ens bry sig?
Postat av: Anna

Fråga mig precis vad du vill, se min blogg för mer info!

2007-10-29 @ 12:32:17
URL: http://annaahlvin.blogg.se
Postat av: ANNA

äh nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

2007-10-29 @ 12:46:22
URL: http://enriktigmodesida.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0