Gah.

Jag vet inte ens varför jag är vaken längre, borde ha sovit för längesen eller? Tobb är och spelar poker med någon lustigkurre. Han ska komma hit sen (varför)?
Vill ändra om layouten i bloggen men fattar fan inte hur man gör, någon som vet därute av mina (hmm) 8 unika läsare per dag? haha. Skamligt.

Blir nog jobb på Makalös imorrn om vädret tillåter (om jag inte är för trött för att ens gå och träna), träna är högsta prioritet (eller hur). Saknar min träningsbuddie Nicopico. När dyker du upp på löparbandet igen? Förmodligen när tatueringen har läkt.
Johanna och Krimmy är inga alternativ, det märktes i våras. De vägrar verkligen att träna på gym, men snälla, för min skull? haha. Men Krimmy har ju åtminstone köpt en fotboll som hon ska träna med. Jag tror på henne. Hon gillar sport. Johanna går "powerwalks" över bron till prisextra för att köpa wokgrönsaker och kött (bra middag, GI). Vad gör Tobbe då? hmm, sover, äter kebab och jobbar (jobbet är faktiskt ganska krävande).
Men INGEN vill följa med till gymmet (snyft). Någon som vill bli min ficktiva träningskompis? Jag kan tillochmed ställa upp som personlig tränare (eller hur, jag är ju proffs).
Jag tänker inte klandra någon för att inte träna, å andra sidan. Träna är inte kul, inte på gym åtminstone. Däremot känslan efter är asnajs, endorfin i hela kroppen och pigg som en hmm (vad säger man)?

Någon som vill börja träna på eriksdalsbadet, tro mig. Det är skitbra?


Varför ens bry sig?
Postat av: Fettot

ja rätt mycket. :) men jag har lärt mig att leva med dom.

2007-10-14 @ 23:59:38
URL: http://fettagen.blogg.se
Postat av: nicole

bejb ska börja träna på måndag igen då e jag på G igen!!!! :D

2007-10-16 @ 12:51:50

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0