GI- ingen återvändo.

Idag har pappa hjälpt mig att hålla min GI-kost, mycket fetare än vad jag hade tänkt mig. Känns som att ansiktet och håret är asfeta. Men, jag har inte ont i magen. Det här har jag ätit idag.

Frukost:
Stekt ägg och bacon, en GI-smörgås (ett GI-hårdbröd med enormt mycket smör och ost).

Lunch:
Frysta bär och turkisk yoghurt (väldigt fet)

Middag:
4 hamburgarbiffar med cheddar, majonäs, ketchup (utan tillsatt socker), gurka, tomat och lök.

Mellanmål:
Vispad grädde med bär (blåbär och hallon)

Och jag är proppmätt, men inte äckligt mätt.
Fortsättning följer imorrn.


Varför ens bry sig?
Postat av: tove

det lät mysigt att gå med uggs på stranden ;)

2007-10-20 @ 21:21:45
URL: http://tovegryttner.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0