Jag skulle tydligen till gävle igår?

Gårdagen var mysig. Mötte först upp Krimmy och Johanna vid sergel för att sedan bege oss till klippet. Johanna blev lite arg, anledningen: de hade höjt lösviktsgodispriset till 6.90/hg. Helt otroligt dyrt. Sorry klippet, inget mer godisköp hos er (det är liksom karamellkungen, vem betalar mycket för det)?

Vi tillagade tacos hos Johanna. Då kom alkoholen upp. Vi pratade med göteborgare om vår lilla vistelse i Göteborg i måndags-tisdags (eller hur). Vi såg ju Moneybrother. Haha. Hur som helst kom Nina och Amine snart efter det och vi hade mycket trevligt. Johan kom in senare under kvällen och Ivar somnade. Vi snackade skit om människor vi ogillar och diskuterade frågor man inte borde diskutera på fyllan, typ. Sen var jag tydligen halvvägs på väg till Gävle när jag ringde Tobbe. Jag är helt knäpp.

Idag är livet såsigt. Jag orkar inte göra någonting. Ikväll blire väl Tobbe. PUSSHEJ OVER AND OUT!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0