Kronofogden ska betala Johannas bröllop.

Så kommer det bli om Lennart får bestämma. Hur som helst. Efter 12 timmars sömn begav jag mig till jobbet. Det gick bra. Jag hoppas på att ta över en av tanterna. Hon är rar (haha).
Johanna har typ också fått sina egna nu, och det är ju alltid bra. Tyvärr blev hon utskälld av en av dom idag, illa.

En underlig "turk" flirtar med Johanna (se rubriken), Lennart har erbjudit sig att betala bröllopet, starkt jobbat. Snart ska jag iväg på grekiska men har dock hunnit med två glas vin innan, också illa. Vi åt god mat och jag sörjde över mina nya kostvanor som jag förmodligen inte kommer att hålla. Men då blir mamsen arg. Hon har ju typ köpt medicin och grejjer.

Krimmy ska tydligen tatuera sig på fredag, cool. Ser fram emot att se den sen. I helgen åker jag till Fårö men tack vare det mobila bredbandet kan jag koppla upp mig ändå. Tobbe ska ju spela pokersm på lördag (suck).

Kunde inte skriva igår, internet laggade.

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0