Magont och negativ.

Idag har jag jobbat igen. Gick bra men rätt jobbigt schema, med mycket spring och så. Hur som helst skulle jag och gymma efteråt. Det gick åt helvete. Mitt magtjaffs drog igång och det kändes som om jag skulle svimma, feck. Det gjorde så fruktansvärt ont så att varje andetag gjorde ont. Undrar vad det är egentligen? Ingen vet. Men jag vet att förklaringen till dagens magont var vräckätandet av onyttigt igår. Puh. Som tur var kom pojkvän och hämtade mig. Nu känns det lite bättre, när man ligger ner är ju kroppen utsträckt.
Laddar inför klockan 8, då är det andra avenyn, min nya favorit. Asdåliga skådisar (inte alla), och konstig handling. Känns som en b-version av serien skins som är min no 1. Prison break känns förövrigt sjukt uttjatat. Att det ska komma säsong 3 nu stör mig enormt. Tänker definitivt inte kolla på det.

Imorrn börjar Johanna på mitt jobb. Ska bli skojigt, ett stort lycka till!

Karim

Mohamed Said är het, är han inte?

Varför ens bry sig?
Postat av: Maja

Låter inte bra, hoppas det fixar sig!

2007-10-14 @ 20:18:52
URL: http://maja-maia.blogspot.com
Postat av: Mischa

Tack :)

2007-10-14 @ 22:23:52
URL: http://missantrop.blogg.se
Postat av: Mohamed Said

en person berätta att du skriver om mig, frågade om jag kunde gå in o skriva till dig.

KLART jag kan ..

// Mohamed Said

2007-11-07 @ 16:00:08

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0