Miss Antrop

Ja, en annan variant av "hatepeople" typ. Lessnade. Har skrivit så mycket skit i den bloggen så, bättre att starta om på nytt, på ett mer (eller mindre) civiliserat sett.
Idag är jag ledig, första dagen på länge känns det som. Trots det har jag inte gjort något egentligen. Jag har legat och sovit och kollat på "I pronounce you Chuck and Larry". Den var väl ganska söt, men inte alltför underhållande. Ikväll har jag grekiska, och jag har inte pluggat. Dumma mig. Känner mig usel. Men jag vet liksom inte vad jag skulle ha pluggat. Ska be läraren om mer riktlinjer. Alfabetet skrämmer mig rejält, usch. Och nu har dom andra säkert kommit jättelångt (nja inte riktigt, men nästan).

Funderar på det där att flytta hemifrån, kanske inte vore så dumt? I allafall på prov kanske?

Jag har fått mina uggs nu iallafall, de är väldigt sköna och varma för er som letar vinterskor. Sånna här köpte jag, fast bruna. De är lagom korta och bra, perfekt att ha till jeans som till kjol. Inte för att de är så snygga egentligen, men Uggs är Uggs.
Classic Short - Black
Igår var jag ute med Krimmy och Johanna på Wollmars. Det var drag, men jag var trött som vanligt. Men man måste ju passa på när man är ledig, eller hur? Blev lite (läs:mycket) vin och så blev jag bjuden på en jägershot och en cider av en randomperson. Det var trevligt. Personen ifråga jobbade som dörrvakt och hade i egen person slängt ut Persbrandt från krogen, det är äg. Jag älskar Persbrandt. På vägen till tuben sjöng vi lite Anna från Arlöv, även om jag inte kom ihåg texten så bra. Imorrn är det "chill" hos Johanna. Hon ska köpa dyrt snacks och sånt. Alkohol ska tydligen vara med i bilden, just nu är jag rätt mättad. Men imorrn är en annan dag.

Pussshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0