Mitt internet separ och jag har köpt ny mobil

Okej. Anledningen till att jag inte skrivit på länge: mitt Internet har sepat sönder totalt, och jag har inte (som vissa andra) tid eller lust att uppsöka ett Internetcafé endast för att gå in på Facebook eller skriva i bloggen, så otrevlig är jag, och det älskar jag (eller hur HP)?

Iaf, det som har hänt denna vecka:
Jag har fortsatt min fettdiet med GI och jag mår faktiskt riktigt bra. Jag har dragit ner lite på fettet (eftersom jag inte direkt har tid att stå och hålla på med massa såser och jocks på jobbet, plus att jag motionerat mer. Det har gett resultat har gått ner ett antal kilon och känner mig inte längre svullen. Detta är definitivt något jag kommer att fortsätta med.

Jag har jobbat hela veckan, eller från i tisdags då (har alltså bara 3 dagar kvar). Bara. Men det ska väl lösa sig. Det är bara att bita ihop, och det är jag ju bra på? Kul att Johanna jobbar på mitt jobb nu. Vi äter härliga luncher och spelar på spelautomater (censur). Hur som helst, Johanna är bra även som kollega.
Saknar dock Krimmy. Hon borde också jobba där.

Sumpade grekiskan idag. Buss 163 sög, den kom 10 min försent och körde dessutom inte upp till Kärrtorps centrum, cepebuss. Pluggade lite hemma istället, för jag är motiverad. Jag hade bara en "alltgåremotmig" dag idag. Till och med mina tanter!?

Imorrn ska Krimmy tatuera sig, hoppas jag och Johanna får tid att titta förbi, vore kul.

Och sist, men inte minst. Köpt en ny mobil, tydligen en Sony Ericsson S500i. Flippade ur på Telenor (affären på Kungsgatan, gå aldrig dit), för dom är så jävla dumma i huvudet och lagar aldrig mina mobiler. Därför valde jag nu att skaffa ett comviq-abbonemang. Skitbra, och skitsnygg mobil som jag bara tog för att han i affären sa att den var snygg (då visste jag inte att Johanna hade drägglat på den i typ 20 min). Iaf, jag är glad. Jag slipper Telenor och kan ringa gratis till mina kära vänner.

Så här känner jag mig idag.

Varför ens bry sig?
Postat av: Krimmy

Äntligen skippar du Telenor! Jag som alltid hatat dom :)

2007-10-25 @ 22:23:16
Postat av: Krimmy

Vänta, var finns spelautomaterna?

2007-10-25 @ 22:25:06
URL: http://krimmy.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0