Personlig tränare + kinamat

Idag har jag haft min lediga dag. Det blev inget bankbesök, men det blev träning med Nicole. Sen kom jag även på att jag hade tid med personlig tränare idag, så det blev ett antal timmar på gymmet. Och jag har ruggig träningsverk nu (har inte tränat styrka för ben på evigheter). Men men. Köpte även proteinpulver så jag kan börja dricka proteinshakes till frukost, tydligen bra för de som går på GI. Dessutom kom jag på att jag inte kunde träna i fula träningskläder så köpte ett nytt träningslinne+byxor på HM. Så träningen blev lite dyrare idag än vanligt. Men det är faktiskt mycket roligare att träna i snygga kläder och ta hand om sin kropp före och efter. Jag och Nicole ska börja träna mer nu, det är bra. Har svårt att bli motiverad nuförtiden eftersom dieten i sig gör mig tröttare efter jobbet än vanligt. Men nu är det nya tag.
Slog mitt rekord på 2 km igen, 9,46 blev det idag. Och jag är ruskigt nära mitt mål på 9 minuter. Den personliga tränaren berättade även att det endast krävs 10.00 för tjejer på coopertestet (2 km) så nu är det kirrat. Det blir nog en ansökan till polishögskolan, vad tycks om det?

Åt mat med Johanna efteråt på ett Kinahak, blev biff med bambuskott utan ris. Intressant men hyffsat gott. Har även chattat med experterna på GIviktkoll idag. Här ger man järnet. Och huvudsaken är att jag mår bra. Har dock ätit för lite fett idag enligt min matprofil, illa. För lite av allting typ, förutom protein. Imorrn blir det mer. Det är bra att ha en profil som visar exakt vad man ska få i sig, då vet man vad man kan ändra till morgondagen.

Nu ska jag och Tobb ta och sova tror jag. Myspys.

Gonatt.

image13

Har köpt ny jacka BTW

Varför ens bry sig?
Postat av: nicole

glömde säga jackan ar fin :)... (www.funbeat.se) är en bra tränings hemsida jag hitta nyss :D

Yoga pass jag bokade in åt oss:

1 nov 16:30
8 nov 16:30

Hoppas båda passade :)..

2007-10-29 @ 23:55:45
Postat av: Mischa

Aha perfekt, ska kolla in det sen, tack så mycket!
Det funkar säkert, ska skriva upp det!
Ses!
Ringer ikväll
pusshej

2007-10-30 @ 07:10:43
URL: http://missantrop.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0