Good-day och fuck-may.

Sitter på nät-cafét som vanligt när jag har lite tid över. Är och jobbar (också som vanligt) och väntar på att Johanna ska äta lunch med mig. Det blir väl äckel-omelett som vanligt. Idag ska jag inte äta onyttigt. Igår frossade jag i chips och godis hos pojkvän framför skins. Skins är världens bästa serie men blev ledsen nu för Chris dog (avslöjad: andra säsongen, visas i höst i Sverige). Haha.

Ikväll Tiger-Army. Hade ju aldrig hört bandet så laddade ner en låt på mobilen. Fan vad bra dom är! Den här konserten kommer jag gilla. Funtar på att dra på mig Martens och digga med de andra "alternativa" människorna. Så skönt att vara ledig imorrn. Höll på att försova mig grovt imorse. Men allt ordnade sig.

PUSSHEJ


Varför ens bry sig?
Postat av: Anonym

var finns d bra internetcafén egentligen? puss

2008-04-10 @ 13:50:14
URL: http://www.fibromongo.blogspot.com

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0