hey fuckers.

Sitter här på sleven och har lite rast. Ska snart jobba vidare. Kommer bli mycket pengar nästa lön! Äntligen... Har varit så jäkla pank den här månaden. Det här är vad man kallar ekonomiskt bakslag. men men, lön nästa fredag? öööh....
Kom på att jag åker till Grekland om typ två veckor. Ska bli så jääävla skönt att komma bort. Solen, vattnet, människorna. Fucking love it.
Såg sista avsnittet av skins igår... Sorgligt att jag får separationsångest även för tv-program. Men för er som inte sett Skins, kolla på det. Så sjukt bra kvalitet, bra skådisar. Det har allt. Och ja. Min smak kanske inte framstår som den bästa efter mina hyllningar av andra avenyn, men fuck it. Skins är bra på riktigt. Andra avenyn är b-budgetserie. Efter jobbet ska jag hem och diska! Roligt. Sen ska jag hämta Tuld för att sen åka in till stan och träffa pappa. Vi ska äta indiskt. Jag känner att på bara nån vecka har jag fått sjuukt häktiskt schema. Måste börja träna snart igen också... Men har satt ihop ett eget träningsprogram som jag kan köra vart som helst. Så, det ska jag försöka göra på... fredag? Nej, tror inte att jag hinner det. Tyvärr!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0