Ledig sommardag!

Vad skönt vädret är! Helt otroligt! Nu saknar bara lite pengar och en snyggare kropp. Det där med kropp satt jag och tänkte på igår. Jag tycker inte att jag är tjock. Absolut inte. Men jag skulle föredra att vara lite mer slimmad på benen. Det värsta är att så fort jag börjar med styrketräning ser jag ut som en biff. Det vill jag inte. Därför tänkte jag sätta upp mitt allmänna mål här i bloggen som ska gälla under sommaren...

Ska träffa Nicole snart. Vi ska hänga runt på söder och sen ska jag på kvällsfikan. Är lite nervös! Men det går nog bra. Gud vad jag vill shoppa! Heelt sjukt. På fredag gäller det! Då ska jag väl åtminstone kunna köpa något av mina dyrgripar jag vill ha.


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0