SÅ jäkla less.

Jag vet inte varför. Men det känns som att jag delar rum med en stackars mus som ska bli uppkäkad av massa ormar. Fråga mig inte varför. Jag hade ont i magen hela natten inatt och låg därför vaken sen klockan fyra. Därför jag inte är och jobbar idag. Det har förövrigt varit en sjukt jävla stressig vecka på jobbet (kan det ha något med magontet att göra).

Imorrn är jag ledig, då ska jag träffa min älskade Michaela som kommit hem från Frankrike. Ska bli dökul. Har saknat henne rejält faktiskt. Sen ska jag och bada med Nicole, Yrla och Tilde. Vi är sånna bra storasystrar (mohaha). Sen på kvällen bär det av till Norrtälje med min Tobb. Ska bli skönt att komma bort. Anledningarna är få men viktiga. 1 - För stor förtäring av alkohol, 2 - Inga pengar, 3 - För lite umgänge med pojkvännen. Så det blir bra det.
Åt middag med far min igår på "tre indier". Älskar indisk mat, bara att det blev så sent. Men det var det värt. Vi kollade igenom ett prov han hade skrivit till sina elever i textformatet "comic sans" för att lätta upp de, enligt honom, blytunga frågorna. Haha. Han avslutade frågorna med att skriva lycka till, så hånfullt. Borde inte stå typ innan frågorna? Han är skön!

Snart åker jag till Grekland. Det blir sjukt skönt.

image158


 

Längtar tillbaks som fan. Thailand är mitt nya offer för besatthet




Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0