Sammanfattning gårdagen.

Igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den blev mycket bättre!
Istället för att gå på yoga ringde Nicole mig och Johanna och frågade om vi ville dricka folköl och röka vattenpipa. Självklart ville vi det, en sommardag som igår! Vi gick hem till Nicole och spelade TP. Mycket trevligt. Vi insåg typ att vi har intellekt som en 11 åring. SKOJ. Hur som helst hade vi sjukt trevligt. Vi drack öl och sen kom Amands (Amanda) dit och det blev ännu trevligare. Inser verkligen hur mycket jag saknat henne!
Roligt att tota ihop ett sånt där gäng igen, det var ju ages sen vi träffades allihop! Gjorde att jag blev euforisk av situationen och känner mig faktiskt glad (?) trots att det är måndag...

Ska snart äta lunch med Johanna. Skönt.

BAJSHEJ

Varför ens bry sig?
Postat av: Amanda

tack själv :) jag hade jättetrevligt :)

2008-04-21 @ 16:21:07
URL: http://snyggamanda.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0