Shopping efterlyses.

Fan. Nu har jag knappt köpt något på en månad, eller egentligen hela terminen. De plagg och skor jag köpt går att räkna på en hand. Det suger att inte ha några pengar. Längtar tills Juni då alla mina skulder är lösta, då min kamera är avbetalad och mitt telenorabbonemang avstängt. Yey. Då jävlar ska jag shoppa för allt jag har missat!
Det som jag saknar mest att köpa är kropp och hårvårdsprodukter. Är suger på Darphins kräm för fastare rumpa (haha), tigis root-bosting mouse och en hel del brun-utan-sol produkter. Har jag tur kan jag köpa dessa saker redan nästa fredag. Jag skulle också vilja ha ett par snygga dyra sneakers, en blommig klänning och ett par riktigt höga, snygga pumps. We will see my dears.

Det är fint väder ute idag va?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0