Sjuuuukt.

Vet inte riktigt vad. Men läget känns sjukt. Har fått iväg 3 st DN-prospect på ett pass. För er som inte vet (alla) så innebär det 3 stycken DN till folk som aldrig (?) har haft DN. Hur som helst.

Nästa vecka är sjukt mycket planerat. Först ska jag och Nicole på konsert på debaser medis på torsdagen, "tiger army" tror jag att de heter. På fredagen är det releaseparty för dorlenelove på Södra teatern och på lördag är det David la Chapelle visning. Ska bli riktigt skoj.
Men först denna helg. Hade velat afterworka idag men blir nog inget. På lördag ska vi fira Krimmys 20årsdag. Blir skoj, annars vet jag inte. Vafan händer imorrn?

Jag har vårkänslor, fniss.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0