äckelhöst

Usch. För typ en vecka sen vaknade man upp mitt i natten av värmeslag, nu vaknar man och fryser. Vad är grejjen fan?
Gårdagen gick bra. Var ju och jobbade på mitt nya jobb. Det kändes bra, även om det är otroligt mycket att lära sig. Efter jobbet drog jag till steriksplan och åt middag med Krimmy och Johanna. På plats fanns en otroligt bortskämd (men världens snyggaste) katt. Eskil. Vi spelade lite ölspel och sen drog vi till KGB. Vi mötte Nicole, Liisa och Aline, och även Johan. Det blev en trevlig men lugn kväll. Men som vanligt blev det en rad fyllesms plus samtal. Det bästa från gårdagen var:
"Hej! Kan jag komma förbi på en kaffe?" (kl 02.39)

Underbart, eller?


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0