godmorgon

Vaknade nyss. Det är sjukt hur mkt snusabstinens kan göra för sömnen. När jag vaknar efter många timmars sömn är jag lika trött som när jag somnade. Måste bero på att det är lika många timmar mellan snusandet. Men men...

Tänkte gå ut och jogga, ska bara vänta på att tvätten i maskinen blir färdig så jag kan slappna av. Tvättade mina två par nya jeans i 60 grader. Det var medvetet, men läskigt. Tänk om de blir babysmå?
Alla mina jeans töjer sig direkt, och det är trist. Givetvis borde jag köpa en mindre storlek men det känns ju också b. Att pressa på sig ett par jeans och sen tänka - de här kommer passa sen.
Den här veckan måste jag verkligen börja motionera. Kanske drar ut på en powerwalk nu och sen kör lite styrka.. Känns för läskigt att ställa mig i joggingspåret, har ju inte sprungit på evigheter!

pusshej

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0