hey mr dj.

Idag är det onsdag - lill-lördag, men jag har inte lust att göra något. Är så jäkla slut!
Haha det märks att jag inte är van att jobba fem dagar i veckan.

Vad händer i helgen då? Hmm.. På lördag ska jag till gymmet och jobba för första gången! Fast bara mellan 13-19.30, så hinner sova innan och göra nått efter. Det blir kanske lite mingel hos Johanna på fredag/lördag i Ulriksdal. Jag och Krimmy var där häromdan och såg hur hon hade fixat. Hon bjöd på tacos och hallon/fläderpaj. Mys. Förövrigt tycker jag att Krimmy borde avbryta sin rehab vecka och supa till det i helgen. Jag hoppas på fint väder (vi ha ju knappt haft någon sommar så det vore självmord att gå in i höst nu) så man kan sitta ute i nån park och dricka vin. Jag älskar att sitta i parker och dricka vin. Men men, om inte annat blir det väl utgång antar jag! Kgb på lördag Nicole? Är väldigt nyfiken på stället alla snackar om och sist vare ju för varmt för att vistas där inne.

Nu ska jag lägga mig och vila en stund, pensionär som man är! Sov gott!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0