I'm blessed

Nu när jag kom till Tobbe hade han lagat mat som vi kan ha som matlåda. How cute!
Asgott vare, spagetti och köttfärssås. Var ashungrig efter jobbet som sätter mig i skev dygnsrytm. Plus att jag är jävligt pigg nu också. Imorrn kommer jag sova ut och tvätta, sen ska jag bege mig till Makalös för att jobba. Så äre när man blir "dubbelbokad" eller är "lågprioriterad" på en arbetsplats, man får helt enkelt rätta sig efter om någon pensionär har dött, eller om någon har åkt in på sjukhus. Då är man inte behövd längre. Men som sagt, jag gnäller inte. Jag har som sagt var tre andra jobb. Folk tror att jag är helt galen, men jag får det faktiskt att gå ihop somehow.

Blir nog en fika med Johanna (och förhoppningsvis) Nathalie imorrn, och det tackar man ju inte nej till!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0