jag suger.

Igårkväll kände jag mig mycket bättre och bestämde mig för att sparka ut sommaren tillsammans med mina sköna vänner. Kort sagt, det blev tanto, det blev cider (för en gångs skull) det blev jag, Johanna, Krimmy, Venla, Jonatan, Li och Niklas. Roligt! Sen drog jag och Johanna hem till Niklas för efterfest.. På lilla Essingen. Där blev vi kvar till (vad varen) typ halv tre. Stackars Niklas skulle jobba tidigt imorse och fick nog inte mycket sömn. Själv sitter jag på Makalös nu och säljer allmänt dåligt. Påminner mig om varför det kanske inte funkar att kombinera 4 anställningar och fortfarande göra bra ifrån sig?

Imorrn har Niklas lovat tequila-race. Vi får väl se om han lever upp till det?
På eftermiddagen träffade jag Nathalie en stund - jättekul! Vi vill till Zakynthos och jag blev ruggigt suktad att boka en resa den 30e september.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0