slir på carmen.

Igår blev det en trevlig kväll efter jobbigt jobbpass. Träffade först pappa och åt indiskt, sen blev det carmen med Nina, Venla och Johanna. Vi snackade en hel del och drack en massa vin. Kvällen slutade dock vid elva då jag slocknade i min säng. Men ser ni hur duktig jag är? Jag är och jobbar idag igen. Och imorrn ska jag på intro på mitt nya jobb! Jag kommer att vara rich efter den här månadens flitiga jobbande. Men längtar verkligen efter semester nu! Gud vad skönt det ska bli att sticka iväg vecka 36. Bara sola, bada, dricka drinkar och Grekland! For god sake. Jag har bara varit i Grekland en gång det här året och det stör mig, det är ju jag liksom... Och snart börjar jag på grekiska. Förhoppningsvis har jag och Anna hamnat i samma grupp, vore roligt!

Ikväll är det en del förslag på planeringen. Billan (som jag förövrigt mötte helt random igår på carmen) frågade om vi ville joina mingel hemma hos henne ikväll (Lisa fyller år), Venla och Nina tyckte vi skulle dra till öppna stureplan ikväll och röja. Men framförallt, hur ska jaaag orka?

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0