Duktig träning idag!

Fyfan vad jag har varit trött idag!
Sov kanske 2 timmar inatt och började klockan sju. Var ett par timmar att genomlida innan jag slutade. Råkade även slumra till en snabbis i soffan på jobbet, inte OK. Trots tröttheten tog jag mig till Eriksdalsbadet och tränade med en sjuk Nicole. Den bruden har vilja! Jag tycker alltid jättesynd om mig själv när jag är sjuk och skulle aldrig drömma om träning i det läget. Men hon! Vi stod på löpbandet under en timmes tid. Jag höjde nivån varje timme, började med snabb gång och avslutade med ett hyffsat snabbt löpartempo! Jag har ont i benen nu! Träningsvärk imorrn, eller vadå?

Jag och Johanna ska gå och se Hoffmaestro och Chraa imorrn på Berns! Det ni.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0