Effektivitet!

Idag har jag varit effektiv. Gick upp nio, la i en tvättmaskin. Gick på intervju - gick bra! Fick ett gott intryck av hemtjänsten då den ligger nära plus att det verkar vara riktigt trevlig personal. Hon hör av sig senare i veckan. Efter det gick jag hem, gjorde matlådor (Sallad med kyckling och cremefraichesås), hängde tvätt, la i en ny tvätt, vek in tvätt. Nu är Johanna här och sitter och pratar med mor som fortfarande har influensa. Ska jobba vid fyra idag, hade hoppats på att gå upp på Danderyd och se den nyfödda, men det får bli imorrn istället!

För er som inte är uppdaterade hur det går med mitt jobbsökande. Jag har fått två hemtjänstjobb hitills, ett tackade jag nej till - way to much to do. Så nu har jag alltså gruppboendet och hemtjänsten. Och det räcker. Men jag vill ha det här jobbet i närheten. Så. Nu har jag att göra igen!

Men men, nu ska jag hänga med Johanna innan jobbet. Hörs senare!

PUSSHEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0