Ett mirakel!

Jag åkte till sjukhuset idag och såg lillasysters första dygn i denna stora värld. Hon var makalös!
Jag blev totalförtrollad! Vilken söt liten tjej som kommit till världen. Hur liten som helst men med världens klaraste och blåaste ögon som tittade upp på mig när jag hade henne i famnen!
Det här mina vänner, är ett underbart ögonblick!
Jag och Tobb ska dit imorrn och hälsa på dom igen. Den där magin med nyfödda! Det var längesen jag upplevde den sist. Senast var med min lilla Tuld. Jag var tolv när hon föddes, och nu är hon snart nio. Samma magi, samma underbara upplevelse! Tänk att jobba som barnmorska. Vilket fantastiskt jobb, tänker jag nu. Att se den här lyckan och samtidigt hur liv kommer till världen måste kännas otroligt meningsfullt!


Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0