God jul fuckers

Vaknade nyss efter en skön natts sömn. Blev inget blogginlägg igår eftersom jag var far too busy. Dagen igår började med julklappsutdelning på häktet, roligt och givande! Väldigt speciell miljö. Sen blev det julegröt hos Tantan c/o. Vi shoppade de sista julklapparna och sen begav jag mig till mormor. Otroligt trevlig kväll! Mycket fina klappar och mycket vin såklart. Idag ska jag upp till Sivan och hälsa på, sen blire besök till Carneheim c/o på Skånegatan. Köpte världens sötaste grejer till Märta igår! (Sista sekunden) you know.

I år blev det praktiska prioriterat på min önskelista, detta fick jag:
Osis - dust it (fyfan, är så impad av den här produkten)
2 Nagellack från Mavala
Hörlurar till MP3n så jag slipper se ut som ett ufo.
DNKY-parfym och bodylotion
Strumpbyxor
Web-cam
Extern datamus till datan
Trosor och linne i randigt
Necessär från Make up-store
2 Bäddsett
Bestick
600 kr presentkort Åhléns
1000 kr presentkort H&M
1100 kr kontant
En almanacka
En kofta från Zara
En skiva med bröllopssånger som jag ska byta (guess why)
En datorväska
Ett armband med Swarovskykristaller

Det jag kan komma på just nu. Och så självklart julklapparna jag köpt åt mig själv;
Ett par nikesneakers
En Got2Be-hårspray
Silvershampo från L'oreal
Jeans
Tröja
Hårspännen med blommor och blinghjärtan


Hoppas alla haft en trevlig jul!

HARE BRA HEJ

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0