Hemma igen!

Vår tripp till Paris var underbar!
Supertrevligt att umgås med familjen sådär ett par dagar. Vi shoppade, promenerade, hängde uppe hos Jimmy i hans underbara parisvåning och drack champagne! Thats life.
Det har varit intensivt sen jag kom hem. Först hängt med pojkvännen såklart. Sen igår kväll var jag på Treehouse första (tror jag) spelning i Stockholm på KGB. Ruggigt bra måste jag säga! Speciellt min fina vän Tantan och Emil!
Ikväll spelar dom ikväll på Tantogården. Ska eventuellt dit, men är inte säker på grund av en del knas igår. Men men. Man ska väl stötta sina vänner?
I helgen blire julmys och bak hos Mattias med HP! Alltid en favorit.

Ha en bra dag!
Pusshej

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Glöm inte att jag också tillhör familjen men att jag inte var med i paris . Bara så att folk vet tänkte jag ;-D

2008-12-06 @ 23:13:42
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: Mischa

Nej, hur skulle jag glömma?

:)

2008-12-07 @ 01:19:24
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0