Nattuggla

Jag har verkligen vänt på dygnet, men imorrn blire ändring!
Ska upp om sisådär fem och en halv timme, och jag är dyng trött på morgonen. Idag hade jag svårt att gå upp trots att jag sovit typ 10 timmar. Och då menar jag svårt.
Dagen har spenderats på Danderyd med Tobb. Var uppe hos Märta, pappa och Hélene. Den lilla är så mysig, helt otrolig. Sen har jag jobbar, mellan 15 och 21.30, sen har jag träffat Krimsan för att överlämna mitt mobila bredband. Annars kommer hon ju ruttna uppe i Sundsvall, haha.
Imorrn väntar jobb klockan sju, sen blire träning (förhoppningsvis med Nicole) och sen en hemmakväll. Är ledig på fredag och så ska jag verkligen sova ut!

Over and Out!


Min fina lillasyster Tilde på Disneyland som blivit så otroligt stor, snart nio år! Jag hinner inte med, stanna i växten lillasyster, du kan ju snart inte ha mina skor!

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0