Vänner är livet!

Kom nyligen hem efter en otroligt enkel, men lyckad, utekväll med HP och Mattias. Alla var nog rätt bakis och försökte in i det sista surpla vin och parta, bakisskämt slutade det med!
Jag är så glad att jag har två fina vänner som verkligen befinner sig på samma nivå, nyktert som fullt. Som är förstående, lyssnar och håller låda. Det är en otrolig gåva (halleluja) att ha två vänner som betyder så mycket. Jag är säker på att vi kommer att vara vänner för evigt. It's us liksom. Mattias kommer med som en rolig deltagare, oförutsägbar och lågmäld men mycket att berätta, skön mix!

Tidigare idag var jag sjukt bakis, och hängde med lilla tantan som var väldigt ledsen tillsammans med Emil och de andra. Vi såg film och tjockade oss i fina bondegatan-lägenheten som snart ska säljas.  Framtiden är oviss, men jag är säker på att det kommer att lösa sig för dig på ett eller annat sätt...

Tack för en rolig dag mina vänner!

P.S kommer sakna Krimmy sjukt mkt när hon åker, plus att jag ska få låna hennes SL-kort. Haha!

Sov gott

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0