Yey, firar med ett par nya dojjor.

Imorrn börjar jag på riktigt på skoaffären. Det är det här jag har velat hela tiden! Känner mig grym och är superstolt över mig själv. Så jäkla mycket jag kämpat för det här jobbet! Firade med ett par uggsliknande korta fårskinnsstövlar från märket Roots. Svarta och går precis till ankeln. I'm proud!
Snart ska jag möta Krimsan så ska vi upp till far och hon ska få se lilla Märta. Efter det blir det hem och sova, ska ju jobba imorrn (även om det är nyår). Förresten glömde säga det, idag är jag ledig! Superskönt!

Hoppas min fina pojkvän kan köpa med sig hårfärg till mig från Bea, my hair look like crap!

Varför ens bry sig?
Postat av: tomascarneheim

Sökte efter summeringen av det gångna året, men hittade den inte?

2009-01-01 @ 23:57:15
URL: http://tomascarneheim.com
Postat av: mischa

Den finns på sidan nu :9

kram

2009-01-02 @ 17:50:57
URL: http://missantrop.blogg.se/

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0