bad day of living.

Idag har jag haft en dålig dag. Känt mig hyffsat sänkt av ngn anledning. Känner att man bara går runt och känner skuld jämt. Skuld för att man inte orkar allt man borde. Skuld över obefogade krav mm. Hoppas det går över till imorrn. För imorrn, fyller jag faktiskt 20 år. Åldersnoja, litegrann?

Jag och Tobb ska fira oss på onsdag (när han fyller år). Inte för att jag bryr mig så överdrivet mkt om horoskop men min Tobb passar inte alls in på den "känsliga fisken". Han är mer lugn och stabil.

Lön idag. Har köpt alla idiotgrejjer som man inte vill lägga pengar på; sl-kort (den nya motivationen som finns uppe är ett riktigt dåligt argument till prishöjningen), mat och betalt av en skuld. Imorrn betalas mer. Funtar ärligt på att betala av massa liggande skulder den här månaden. Borde det. Är less på att ha ekonomin som en 40-årig låginkomsttagare. Jag är fan 20, har en lön på mellan 12-14000 i månaden och nästan allt försvinner. Det suuuger.

Bajshej.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0