helvetesflygresan.

Nu är jag äntligen hemma i rummet igen efter 14 timmars flygresa. Känns skönt, samtidigt saknar jag Thailand grovt. Måste verkligen tillbaks. De senaste dagarna har vi mest chillat. Vi var ute på phiphi-öarna och gick på massa behandlingar. Fick thai-massage, olje-massage, fixade acrylnaglar (som till min retnad gör det svårt för mig att skriva på tangentbordet), pedikyr och fotmassage. Allt sånt var så sjukt billigt.
Jag och Tobbe hann även med att rulla hat två tillfällen, satt på "öl-krogar"/horklubbar och försökte förstå oss på det här med prostitution. Gick inge vidare. Hur som helst. Sammanfattningsvis så har det varit en underbar resa, underbar vistelse och jag ska definitivt tillbaks till Thailand. Det var grymt!

Kommer upp bilder senare...

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0